joi, 23 septembrie 2010

Micul Picasso



Pai da! Cred ca daca si Picasso ar fi inceput la fel ar fi putut ajunge un mare artist. Glumesc bineinteles. N-ar fi putut ajunge. Anyway... Am facut la 4 luni urmele palmelor si talpilor lui Adan pe o foaie cu gindul sa o inramam si sa o expunem in galeria din hol. Planul atunci era sa repetam operatiunea "urma" si la 6 luni, la un an, si tot asa. Am ajuns sa o repetam la un an jumate abia dar a fost foarte distractiv.



Deja de ceva timp a inceput sa ii placa sa mizgaleasca cu creioane de ceara sau creta, iar cind am scos tuburile de vopsea a fost Craciun in septembrie.Nu a fost neaparat usor sa il facem sa isi tina palmele si talpile cum vream noi macar pentru 2 secunde dar intr-un final am reusit. Dar ce a urmat dupa a fost un adevarat atelier de arta postmoderna si distractie si a meritat toata "mizeria" creata. Daca va tenteaza ideea, incercati cu vopsea de la Crayola pentru ca nu e toxica (Adan a incercat-o! Dupa cum s-a strimbat nu are gust bun, dar inca traieste) si mai ales, iese la spalat doar cu apa, si de pe piele si din haine, mobile, etc...
Ce sa zic, e talentat tipu'...:) Sau poate e de vina ochiul meu "critic":)



Un comentariu: