marți, 13 octombrie 2009

Haine, peste haine, peste haine...

Am citit acum pe un blog al unor viitori parinti despre planuri de a cumpara haine pentru copilul care ar urma sa se nasca in aprilie si m-am gindit ca poate ar fi bine sa dau un link la acest produs- bundle me- pe care noi l-am cumparat si care ne-a facut viata foarte usoara. Adan s-a nascut in martie, era destul de racoare, si ne-a fost foarte folositor din ziua cind l-am scos din spital.

Am urit, si urim in continuare sa infofolim copilul, sa punem geci peste pulovere si tot felul de haine pe el pina ajunge sa nu se mai poata misca, pentru ca pina la urma nu este decit o mina de om. Asa ca bundle me ne-a placut foarte mult pentru utilitatea lui, usurinta cu care poate fi folosit si mai ales eficienta, logistica si termica. Este ca un fel de sac de dormit, cu fermoar; jumatate sta fixa pe car-seat sau carucior si cealalta jumatate se pune peste copil si se prinde cu fermoar. Ta-tammm!!!

Da, stiu... e in America, dar daca aveti pe cineva care vine d-acolo sau vi-l poate trimite, merita luat. In Romania nu am vazut nicaieri asa ceva, dar poate exista totusi in vreun magazin.

2 comentarii:

  1. super tare ideea !! Ce ne facem cu cei care nu mai stau in bundle me ca-s prea mari, dar nu suficient de mari pentru a nu-i infofoli pe geruri.Idei sau sugestii pls.
    Si btw vreau de multisor sa-ti spun ca te-am descoperit dupa ce mi-am botezat baietelul, altfel asa se numea ADAN.Este exact combinatia numelor noastre ( al meu si al sotului ) si pe viitor il avem in vedere, fireste ca vom plati si drepturi de autor :-D.

    RăspundețiȘtergere
  2. exista bundle me si pentru toddleri... iar miinile trebuie sa invete ei sa si le tina la caldurica:)
    noi incercam sa il imbracam exact cum ne imbracam si noi. cel mult un strat in plus (care cel mai adesea e body-ul). inca nu am trecut prin nici o iarna. vom vedea.

    RăspundețiȘtergere