vineri, 16 octombrie 2009

Incredibil

Am vazut azi din intimplare clipul asta la CNN. Am ramas perplex. Nu aveam sunet, iar clipul a fost dat ca un fel de "no comment", fara nici o explicatie, nimic.
Abia cind am ajuns acasa am cautat pe youtube, am gasit clipul si asa am aflat si ca nu s-a intimplat nimic cu copilul de doar 6 luni. Nu s-a intimplat nimic in sensul ca n-a murit.

Primul gind cind am vazut asta a fost ca cred ca as fi inebunit pe loc daca mi s-ar fi intimplat mie. Reactia mamei mi se pare elocventa.
Dar, cum spun si astia de la SkyNews, e un exemplu bun de ce se poate intimpla intr-o clipa de neatentie.

5 comentarii:

  1. nu-mi vine sa cred ca un barbat traieste asa o pasiune pentru un copil.
    eu, sincer, sunt exact in partea opusa: nu am, nu-mi doresc, nici nu vreau sa aud, nu-mi spune nimic chestia asta.
    Vreau sa scriu, sa traiesc, sa ma plimb la orice ora din zi si din noapte, sa fiu cu sotia mea oriunde, fara sa ne punem problema copilului.

    Nu ti-e dor de libertatea de altadata? In fond, copiii fac cele mai multe miliarde de oameni. De ce nu am fi cativa si liberi?
    ce parere ai de asta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil ca e greu sa intelegi tocmai pentru ca nu iti doresti copii. Eu mi-am dorit si nu sufar dupa libertate, pe care, de altfel, nici nu am pierdut-o in masura in care probabil se presupune. E drept ca un copil iti schimba viata si prioritatile total. Insa dragostea pentru copilul tau e ceva ce trebuie trait, nu doar explicat. Nu ai iubit si nu vei iubi pe nimeni asa cum iti iubesti copilul. Iar asta ajuta mult in raportarea la el si la toate celelalte.
    Eu cred ca un cuplu fara copii e mai sarac... insa fiecare stie mai bine in dreptul sau. Noi am ales sa avem copii si n-as schimba asta pentru nimic altceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, ai dreptate.

    Acest blog reprezinta un document exceptional pentru familia ta si poate nu ar fi rau sa te gandesti sa salvezi absolut tot ce contine, in ordinea de aici, si sa stochezi informatiile in locuri diverse, ca sa nu le pierzi niciodata pe toate odata. (hartia e sfanta oarecum, caci si netul poate fi oprit intr-o zi de doamne fereste).
    Si la varsta de 20 de ani a copilului tau sa ii faci cadou aceste trairi nepretuite. Noi nu am avut asa sansa, in afara de cateva poze nu avem nimic de cand eram mici.

    multa sanatate familiei si aceeasi fericire constienta si rara mereu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am trait asa ceva man, cu Sasha, asta vara la mare. Intr-o clipa de neatentie, intr-o parcare, a fugit de langa mine si l-a lovit o masina. De atunci nu mai scap de imaginea asta din minte. El a scapat cu 2-3 zgarieturi, eu inca sar noaptea in somn din pat. Nu ma intreba ca nu vreau sa mai vorbesc despre asta. Nu vreau sa stiu ce-o fi in sufletul acelei femei. Stiu doar ca o situatie ca asta e de ajuns sa te innebuneasca. Si mai stiu si ca ingerii sunt permanent printre noi... veek

    RăspundețiȘtergere