miercuri, 21 octombrie 2009

Timpul zboara

Stiam asta, dar am aflat-o din nou luni seara.
Cind "era mic", il tineam in brate pe Adan, si statea cum il puneam, de cele mai multe ori cu capul pe umarul meu si statea "manusa". E o senzatie foarte faina sa il tii asa, pentru ca se lipeste de tine si il simti foarte aproape. Si cind doarme asa e un sentiment care greu poate fi pus in cuvinte. Sau cel putin pentru mine e greu.
Dar de cind a crescut baiatu, adica de pe la 3 luni, nu mai sta asa. Il tii in brate dar sta teapan, se intoarce, se suceste, se apleaca, se fîțîie, si nu mai sta ca un copil. Luni seara insa a adormit imediat dupa masa la Brindusa in brate si am profitat de ocazie sa il mai tin si eu. Ce senzatie! Sa il tii si sa doarma pe umarul tau, sa ii simti respiratia si micile frematari, este un sentiment de apropiere si intimitate greu de egalat. Mi-era dor de asa ceva. Parca mi-e dor de el cind era mic mic.
Si m-am gindit cit de repede trece timpul acum. Lunile 2-3 par asa de departate, pentru ca zilnic se intimpla ceva nou, evolueaza intr-un fel sau altul, progreseaza vizibil, si densitatea de evenimente este asa de mare incit traiesc un profund sentiment de frustrare ca nu pot fi acolo sa il vad cind sta prima oara singur in fund sau in genunchi, sau cind face primele miscari de-a busilea prin pat, sau cum maninca legumele de la 6 fara sa mai faca nazuri. Sint momente care se intimpla o data in viata. Le-ai ratat, la revedere!

4 comentarii:

  1. imi place mult sa va citesc. Abia astept momentul in care imi voi putea tine astfel puiutul in brate! .... Pana atunci, ma documentez si incerc sa invat cate ceva din experientele altor parinti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca va place:)
    momentele alea sint speciale asa ca sa va bucurati de ele la maxim.
    cind nasteti? natural/cezariana?
    numai bine...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunteti niste frumosi. Oricat timp va trece peste voi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Emi, asa am fost si eu... muncind cel putin 40 ore/sapt, zilnic... asta a fost "of"-ul meu cel mai mare, ca nu am vazut-o eu pe fiica mea cand a facut ceva "memorabil" ca: ridicatul in picioare, raspunsul la zambetul cuiva, etc.
    Bucura-te de orice clipa pe care o ai cu el si cu Brandusa. Make every moment memorable, ca asta o sa isi aminteasca si Adan.

    RăspundețiȘtergere