vineri, 3 iulie 2009

Prima postare

Se pare ca tocmai mi-am creat un blog. Lucru pe care cu ceva timp in urma nu mi-l inchipuiam, gindind atunci ca blogareala asta e o timpenie totala... Probabil ca aveam dreptate, si acum nu am facut altceva decit sa devin timpit in totalitate. 

Anyway...  de ceva timp, adica de vreo trei luni, mi s-a infiripat in minte ideea ca as putea sa fac un blog, pentru ca as avea despre ce scrie cu placere. Si anume despre fi-miu. 

Deci blogul acesta va fi despre mine si baiatul meu, Adan Lucas (da, am scris bine. Adan, nu Adam, si accentul este pe "a"), care s-a nascut in martie. Stiu, m-am trezit tirziu, insa macar pentru o perioada de timp voi avea ce sa scriu. 

Nu va fi un jurnal despre experientele mele si/sau ale Brindusei, sotia mea, cu piticu' ci o sa incerc sa povestesc prin ce am trecut, cum am actionat, cum am reactionat, poate imi aduc aminte si ce am gindit sau simtit, in diverse situatii obligatorii sau optionale din viata unui nou nascut. 

De asemenea, voi vorbi despre alegerile pe care le-am facut in privinta nasterii, chiar si a sarcinii, a programului copilului, a alimentatiei si altele. Si probabil ca voi vorbi despre ele vs alte optiuni pe care le vad la cei din jur sau despre care aud/citesc. 

Una peste alta, poate fi interesant ce va aparea aici indiferent daca ai sau nu copii, dar poate mai ales daca urmeaza sa treci si tu prin aceeasi experienta ca si noi. 
Adica primul copil.